دسته بندی تجهیزات

جستجوی پیشرفته
دسته بندی ها

فیلتر با نام
اعمال فیلتر

فیلتر نام برند
اعمال فیلتر

فیلتر با قیمت
(تومان) از قیمت
(تومان) تا قیمت
اعمال فیلتر

خرید و قیمت لاستیک درار و لاستیک دربیار

  • 1

درباره قیمت و مشخصات دستگاه لاستیک درار سنگین و سواری چی میدونی ؟

خرید دستگاه لاستیک دربیار یا درار برای کسانی که کار تعویض لاستیک ( لاستیک فروشی ) دارند یا تمامی آپاراتی هایی که داریم یک دستگاه واجبه ! چرایی این موضوع رو اینجوری توضیح میدم : فکر کنید من یه مغازه آپاراتی دارم و برای تعویض یک لاستیک کلی وقت صرف میکنم و مشتری های من به دلیل نداشتن وقت میرن ، اما من تمام توان جسمی و زمانی خودم رو برای این کار گذاشتم اما اون نتیجه ای که میخوام رو نگرفتم ، در مقابل مغازه ای هست که دستگاه لاستیک دربیار ( دستگاه تعویض لاستیک ) خریده و تو یک سوم زمانی که من برای جدا کردن لاستیک از رینگ صرف می کنم اون کارشو تموم میکنه و در زمان جدا کردن لاستیک هم هیچ آسیبی به رینگ نمیزنه و خودش رو هم خسته نمی کنه ، حالا این قضیه رو توی خودروهای سنگین ببین چقدر سخته !

همه این دلایل به شما کمک میکنن که بتونین لاستیک درار مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید و از تایلوور و لوازم پنچرگیری قدیمی استفاده نکنید ، البته این رو هم بدونین که هرجایی اصطلاحاتی مثل لاستیک درآر یا لاستیک دربیار ، دستگاه لغ کن لاستیک شنیدیم منظورمون همون لاستیک درار هستش که بین مکانیک ها رایج شده است .

دستگاه لاستیک درآر چند مدل مختلف داره : دربیار سبک ، لاستیک درار سنگین و لغ کن لاستیک لودری که تو خانواده خودروهای سنگین قرار داره ، البته این رو هم در نظر داشته باشین قیمت لاستیک درار سنگین به مراتب از قیمت لاستیک دربیار سواری بیشتره .

دستگاه لاستیک درار سبک یا سنگین چه قسمت هایی داره ؟

دستگاه لاستیک درآر سواری و کامیونی یک جک لغ کن ، سینی دوار دو طرفه ، ناخنی های نگه دارنده رینگ ، گیربکس کم مصرف پر قدرت برای چرخاندن سینی و همچنین درجه باد اتوماتیک و یک قسمت به عنوان کمک کننده ( هلپ Help ) داره که به شما کمک میکنه تا راحت تر بتونین لاستیک رو فشار بدین و عملیات جدا کردن لاستیک رو انجام بدین .

این دستگاه دو مدل درار سه 3 پدال و درآر چهار 4 پدال داره که فرق بین این دو مدل دستگاه شوکر باد هستش که میتونه به شما برای باد زدن سریع و اتصال کامل رینگ و لاستیک کمک کنه . تعمیرابزار به شما در خرید مناسب و اطلاع از شرایط خرید اقساطی دستگاه لاستیک درآر سواری یا سنگین کمک میکنه و در حد خودش بهترین مشاوره رو به شما همکاران عزیز میده . برای اطلاع از قیمت  و خرید دستگاه لاستیک درار با شماره های 09100044101 تماس بگیرید .