دسته بندی تجهیزات

جستجوی پیشرفته
دسته بندی ها

فیلتر با نام
اعمال فیلتر

فیلتر نام برند
اعمال فیلتر

فیلتر با قیمت
(تومان) از قیمت
(تومان) تا قیمت
اعمال فیلتر

قیمت و خرید دستگاه شستشوی رادیاتور و رادیاتور شور بخاری ماشین

  • 1
قیمت شارژ گاز ایرانی الکتروصنعت

دستگاه شستشوی رادیاتور بخاری و سیلندر ماشین چیست و چگونه کار می کند ؟

رادیاتور ماشین در طی حدود 20 تا 30 هزار کیلومتر استفاده بر اثر رسوب های موجود در آب دچار گرفتگی می شود . اگر بتوان قبل از بوجود آمدن گرفتگی های بیشتر و صدمه زدن به رادیاتور این رسوب ها را از بین برد باعث صرفه جویی اقتصادی زیادی برای مصرف کننده ها خواهد شد . رفع گرفتگی رسوب های رادیاتور بخاری و سیلندر خودرو را می توان با دستگاه رادیاتورشور بخاری و سیلندر انجام داد ، این دستگاه دارای یک شیلنگ به عنوان ورودی و یک شیلنگ به عنوان خروجی می باشد که با مکانیزم طراحی شده برای آن می تواند آب را تا دمای مناسب برای باز کردن ترموستات موتور گرم کرده و با گردش آب درون مجازی خودرو با کمک فیلترهایی که برای آن ها تعبیه شده است ، اقدام به رسوب زدایی کند . این دستگاه ها با داشتن مخازن آب و مواد مخصوص شستشوی رادیاتور ( موادی که با خاصیت پاک کنندگی آسیبی به فلز رادیاتور وارد نمی کنند ) هم برای شستشوی رادیاتور ماشین سواری و هم سنگین استفاده می شوند .

 


دستگاه رادياتور شور يا شستشور رادياتور بخاري ماشين چيست ؟(کلیک کنید)

با توجه به افزايش قيمت رادياتور ماشين و رادياتور بخاري تعميرات و سرويس رادياتور خودرو متقاضي زيادي پيدا کرده ، اين دستگاه با يک مخزن که ترکيب آب و مواد رو براي خودرو سواري حدود 20 ليتر تا 80 درجه گرم ميکنه و با گردش آب در شبکه و فيلتر هاي مخصوص باعث پاک کردن رسوب ها و گرفتگي هاي رادياتور ميشه ، براي مشاوره بيشتر و سفارش با من تماس بگيريد 09100044101

مواد مخصوص دستگاه شستشوي رادياتور ماشين و بخاري چيه ؟(کلیک کنید)

تصور غلطي که براي شستن رادياتور وجود داره اينه که ميشه با مواد اسيدي تمام رسوب هاي موجود رو پاک کرد و اصلابه اينکه بعدش چه آسيبي به رادياتور زده ميشه توجهي نميکنن . هر دستگاه شستشوي رادياتور در با ترکيب 18 ليتر آب با 2 ليتر مواد مخصوص که خاصيت اسيدي پايين و پاک کنندگي بالايي دارن ميتونه بهترين بازدهي رو داشته باشه . قيمت مواد هم به ازاي هر ليتر بين 60 تا 80 هزار تومان متغير هستش .

در زمان خريد رادياتورشور به چه مواردي دقت کنم ؟(کلیک کنید)

همکار عزيز توجه داشته باش دستگاه هاي رادياتورشور فقط ميتونن مجاري که به دليل رسوب باعث گردش کمتر آب شدند رو باز کنند و نه مجاري که به صورت کامل کيپ شده اند . براي اينکه بتونبن اين مجاري رو باز کنيد بايد با استفاده از مواد بيشتر و به صورت خالص براي مدت کمي توي رادياتور بريزين و بعد از فشار دستگاه استفاده کنين و عمليات شستشو رو انجام بدين . پس فشار بيشتر موتور ها مثلا موتور هاي 1.5 است براي بازکردن مجاري خودرو هاي سواري استفاده نميشه بلکه باعث ترکيدن رادياتور بر اثر فشار زياد آب ميشه . اگر يک دستگاه رادياتورشور با موتور 1.5 ديدن براي خودروهاي نيمه سنگين و سنگين استفاده ميشه به اين موضوع دقت کنيد .