دسته بندی تجهیزات

جستجوی پیشرفته
دسته بندی ها

فیلتر با نام
اعمال فیلتر

فیلتر نام برند
اعمال فیلتر

فیلتر با قیمت
(تومان) از قیمت
(تومان) تا قیمت
اعمال فیلتر

خرید و قیمت جک دوستون هیدرولیک تعمیرگاهی

  • 1

تعمیرابزار به عنوان مرجع تجهیزات تعمیرگاهی و نمایندگی رسمی شرکت پاریزان صنعت تمامی مشاوره مورد نیاز برای خرید و تامین جک بالابر دوستون تعمیرگاهی ایتالیایی را به شما مکانیک عزیز ارائه می دهد . دلیل پیشنهاد تعمیرابزار برای استفاده از جک بالابر دو ستون ایتالیایی یا جک بالابر تعمیرگاهی خودرو پاریزان صنعت عبارت است از :

قیمت و خرید جک بالابر دوستون تعمیرگاهی

 

برای خرید جک بالابر دوستون پاریزان صنعت چه اطلاعاتی دارین ؟

 

جک بالابر تعمیرگاهی دوستون به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز در تعمیرگاه ، تعویض روغن و کارواش در چند سال اخیر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته ، اما دلیل این استقابل چیه ؟ یکی از بهترین دلایلش اینه که جک دو ستونه مناسب مکانهایی هست که قابلیت کندن زمین رو برای چال سرویس ندارند و همچنین هم با برق سه فاز کار میکنه هم تک فاز و سوم اینکه قیمت جک دو ستون پایین تر از بقیه مدل جک های بالابر هستش . جک های دو ستون پاریزان صنعت به دلیل داشتن امنیت بالا ، استفاده از پاورپک های ایتالیایی و همچنین داشتن قفل کن مکانیکی مورد استقبال بسیاری از مکانیک ها قرارگرفته است . این جک ها دارای دو عدد قفل کن می باشد که در زمان بالا رفتن جک و قرارگیری در محل قفل می شوند و در صورت پارگی شیلنک نیز قفل دوم فعال می شود . استفاده از این جک ها هم به صورت تک فاز و هم سه فاز می باشد که باید در نظر داشته باشید جک دوستون تکفاز 30 درصد قدرت کمتری نسبت به جک دوستون سه فاز دارد . استفاده از این مدل جک برای جایگاهی ثابت مناسب می باشد که می توان به دو صورت اتصال از بالا و اتصال از پایین نصب را انجام داد . برای نصب اتصال از بالا دو ستون جک از طریق میله نگه دارنده از بالا به یکدیگر متصل می شوند اما در اتصال از پایین دو سمت جک 2 دو ستون از طریق کفی نصب شده بر روی زمین به یکدیگر اتصال داده می شوند .

 

جک دو ستونه برای مکانیکی ، تعویض روغن و کارواش چه برتری نسبت به چال سرویس داره ؟

 

مشکلات تمامی مکانیک ها و تعویض روغن نداشتن دید کافی برای تعمیر قسمت های زیرین خودرو و یا تعوض روغن خودرو هستش اما مشکل زدن چال سرویس ، بالا و پایین رفتن از چاله و نداشتن نور کافی در چاله هم از طرفی براشون مشکله ! خوب شما میتونین با خرید جک دو ستون هیدرولیکی با ماردونی تمامی این مشکلات رو برطرف کنین و همچنین با اطلاعات بیشتری از قسمت زیر خودرو مشتری رو برای تعمیر خودرو قانع کنین . اگر هم کارواش دارین با امکانات بهتری مثل فضای دید عالی و دست باز میتونین قسمت های زیرین خودرو رو سرویس کنین . اگر شما برای تعمیرگاه تعویض روغن از جک دو ستون استفاده کنین برای تعویض روغن از طریق کارتل باید از ساکشن روغن قیف دار استفاده کنید .

 

جک دوستون ماردونی یعنی چه ؟

 

یکی از انواع جک های بالابر دوستون که مورد استقبال خیلی از تعمیرکاران قرارگرفته ، جک ماردونی هستش . اما چرا نسبت به جک دو ستون هیدرولیکی هزینه بیشتری داره ؟ ببین مکانیزم مهره و ماردون به دلیل سایش فلز هزینه زیادتری نسبت به هیرولیکی داره و باید مدام گریس کاری و سرویس بشه ، این که مورد استقبال بوده به دلیل اینکه مهره و ماردون ( که توی جک دوستون ماردونی پاریزان صنعت از یک مهره ایمنی که در صورت شکسته شدن اولین مهره این مهره ایمنی درگیر میشه ) هست پس خطری هم تهدیدشون نمیکنه و قیمت جک دوستون ماردونی از هیدرولیکی کمتر هم هست که به اون تعمیر و نگهداریش نمی ارزه ! اگر محیطی که شما کار میکنید آب و هوای گرمی داره دو ستون ماردون نگیرین چون خودش در روال بالا و پایین رفتن گرما ایجاد میکنه و اگه گرد و خاک هم باشه که بدتر !!! همه ی گرد و خاک به مهره و ماردون میچسبه و سرویسش سخت میشه . اما اگر محیطی با آب و هوای خنک و بدون گرد و غبار دارین جک دوستون ماردونی میتونه برای شما گزینه مناسبی باشه.

 

جک بالابر دوستون هیدرولیکی یعنی چه ؟

 

جک دوستون هیدرولیک پاریزان صنعت با استفاده از پاورپک های ایتالیایی و با کیفیت به کمک دو سیلندر برای هر ستون بهترین کاربری رو ایجاد کرده ، توی این بالابر ها انتقال روغن از پاورپک که به یک طرف جک متصل شده به سیلندر سمت مقابل از طریق شیلنگ انجام میشه و این انتقال روغن باعث تفکیک به دو مدل جک دوستون اتصال از بالا و جک بالابر دوستون اتصال از پایین شده است .

 

امنیت جک های بالابر دوستون هیدرولیکی

 

جک دوستون هیدرولیکی دارای قفل کن مکانیکی در هر مرحله یعنی حفره هایی با فاصله خیلی کم داره که در هنگام بالا رفتن جک بعد از توقف به میزان مورد نیاز برای قرارگیری در این حفره ها جک به سمت پایین میاد و از رها شدن ناگهانی جک جلوگیری میکنه . همچنین قفل کن هیدرولیکی برای زمانی داره که به هر دلیل نشتی روغن در سیستم هیدرولیک و یا پارگی شیلنگ پیش بیاد که سریعاً جک متوقف میشه و همون جایی که هست ثابت میمونه .


جک تعميرگاهي دو ستون چند مدل داره ؟(کلیک کنید)
امروزه بجاي چال سرويس از جک هاي بالابر دوستون با ظرفيت هاي 3 تن ، 4 تن و 5 تن استفاده ميشه که از نظر مکانيزم طراحي به دو مدل ماردوني و هيدروليکي تقسيم ميشن و از نظر برق مصرفي سه فاز و تک فاز . اما از نظر نصب جک بالابر دوستوني دو مدل داره : اتصال از بالا و اتصال از پايين براي اطلاعات بيشتر با شماره 09100044101 ( تعميرابزار ) تماس بگيريد
جک بالابر تعميرگاهي دو ستون امنيت داره ؟(کلیک کنید)
جک هيدروليک دوستون توليد شرکت پاريزان صنعت داراي سيلندرهاي مجزا براي هر ستون هستش که ميشه گفت امنيتي فراتر از بقيه جک ها داره و اين دو مدل اتصال از بالا و اتصال از پايين رو داره ، حالا در نظر بگير جک رو به هر ميزاني که بالا ببري بعد از ثابت شدن قفل مکانيکي اول جک رو براي قرار گيري در حفره هاي امنيتي که بر روي ستون ها قرار داره تنظيم ميکنه ، اگر توي اين مرحله يعني بالارفتن شيلنگ پاره بشه يا نشتي روغن داشته باشيم قفل مکانيکي دوم وارد عمل ميشه و جک همونجا ثابت ميمونه ، البته هشدار هاي ظرفيت يا حد بالا و پايين توي همه دستگاه هاي پاريزان صنعت هستش .